środa, 26 września 2012

opa gangam stajl łopłopłop

Hahahhaha ale mnie moje dziewczyny zaraziły opa gangam stajl!!! oooo sexi lejdi łopłopłop <3 (nie wiem czemu ale zamiast łop łop łop chce mi sie śpiewać jep jep jep xD).
Dam wam do tego linka poniżej (jak zawsze) ;). Dzisiaj normalny szkolny dzień. Najpierw godzine siedziałam i sie nudziłam na stołówce bo niepotrzebnie przyszłam na 8, a wszystko przez to że zepsuł sie samochód grrr... Potem rela i jakieś tam lekcje jeszcze. A na jutro miałam zrobić zad z fizy i ZROBIŁAM szok normalnie ja zrobiłam zadanie SAMA, nie że przepisywałam czy coś tylko sama xD. I bedzie kartkówka, ciekawe czy coś umiem, a z resztą pan z fizy zawsze taki nieogarniety i w sumie to może i fajny, ale tylko na wycieczkach, bo nas lubi, znaczy mnie i Ulke i Ike itd. ale chłopaków to raczej nie i zawsze sie na lekcji wydziera jak sie wkurzy na nich, ahahha nie moge wtedy z niego wrzeszczy głośno ale nie da sie go zrozumieć tak bełkocze. I jeszcze tylko jutro i jedziemy do Świbnej. Ktoś chętny żeby też pojechać. Hmm... :D Ulka szykuj sie jeszcze tyko jutro! xD Ołłłłjeeeeeeaaaaa! Trzymajcie sie ciepło i cześć :*.

Link:http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej sexiiiii lejdi łopłop łopłop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz