wtorek, 25 września 2012

Całkiem nowy blog! :D

Jak pewnie widzicie całkiem zmieniłam (dobra Ulka zmieniła bo ja jestem taki nieuk, że nie umim xD) wygląd bloga. Mam nadzieje, że teraz wygląda lepiej chociaż wydaje mi sie że czcionka jest za mała. Napiszcie w komentarzach czy wam sie podoba, jest spora szansa, że będą jeszcze jakieś zmiany, ale nic nie obiecuje ;).

Hmm... oprócz tych zmian dzisiejszy dzień średni taka (szmata, pijaczka) koleżanka z klasy znowu mnie jedzie jak tylko może a potem podchodzi i wyżera mi objad albo pije mój kompot. Niech sobie kurwa wykupi te durne objady, kurwa myśli, że taka fajna jest ojej kochany gospodarz klasy po prostu lepszego mieć nie mogliśmy. I nauczyciele ją tak uwielbiają bo ona jest taka taka.... DURNA!

Dobra tak wkurwiłam sie na nią tak zgadza sie. Jeju ja chce już piątek i Świbną i te wszystkie rzeczy które sie robi na biwaku. I na dzisiaj to koniec. Trzymajcie sie cieplutko i paaa :*

3 komentarze: