czwartek, 1 listopada 2012

Halloween i Pierwszy listopada

Wczoraj było halloween. Co sądzicie o tym dniu, obchodzicie je jakoś? Przebieracie sie za duchy, wampiry, zombiaki itd.? Łazicie po domach? Robicie imprezy?
Ja sie przebrałam, ale nie jakoś tam specjalnie. Przebrałam sie tylko dlatego, że w mojej szkole ten kto sie  przebierze, tego nauczyciele nie pytają. W sumie to o halloween nie chce mi sie dużo dzisiaj pisać.

A teraz coś o dniu wszystkich świętych.
Ogulnie w ten dzień ludzie powinni iść na cmentarz, pomodlić sie za zmarłych, postawić znicz na ich grobach. Ale moim zdaniem powinniśmy też zastanowić sie nad swoim życiem, w końcu nie wiemy kiedy zostanie nam ono odebrane. I czy dobrze je wykorzystujemy, czy nie idziemy zbyt szybko do przodu, to czas kiedy możemy pomyśleć nad tym co robimy.

Możecie napisać w komentarzach jakie jest wasze podejście do tych świąt, chętnie poczytam ;). A teraz trzymajcie sie cieplutko i cześć :*





1 komentarz:

  1. Lubię i Halloween i Wszystkich Świętych :333
    Też się trzymaj cieplutko9, skarbeczku.

    OdpowiedzUsuń