czwartek, 22 listopada 2012

Witam, witam, witam, witam wszystkich :*

Witam. Teraz strasznie mi sie nudzi, czyli mam wreszcie troche czasu dla siebie JUPI! :), wiec postanowiłam, że wreszcie coś dla Was napisze.

W mojej szkole, może w niektórych z waszych też, jest jakiś pieprzony e-dziennik. Czyli, że rodzice i uczniowie mogą sobie popatrzeć na oceny w necie. Ok. Już samo to, że dostane jedynke i jeszcze nie zdąże jej poprawić, a rodzice już sie o tym dowiedzą jest bardzo irytujące. Ale przed chwilą sie masakrycznie wkurwiłam, ba mam wpisaną jakąś jedną szmate której nie mam!!!!!!!!!! Dobra, dla mnie to nic, pewnie po prostu jakiś błąd. Ale za to dostałam taki opierdol, ze rece opadają ;(. No bo co jak co, moge mieć jedynki z geografii, z niemieckiego, albo z matmy, no ale nie z polskiego. Bez przesady.

No dobra kończe na dziś. Trzymajcie sie cieplutko i cześć :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz