sobota, 10 listopada 2012

Jeśli mówisz, że mnie kochasz, to czy złożył byś o to słowo przysięge wieczystą?

Tytuł notki nawiązuje do filmu o  Harrym Potterze, w którym to jeśli złożymy ową przysięge wieczystą nie możemy jej złamać, ponieważ za to grozi nam kara śmierci.

Swoją drogą jest wpółdo drugiej w nocy, a ja sobie oglądam własnie wspomniany wcześniej film xD.
A jakieś pół godziny temu wyszli z mojego domu ostatni goście. Mam akurat tyle pieniedzy ile potrzebuj na glany *.* tak że już niedługo i może bede je miała *___*. Jejejejejej :D.
Dobra musze kończyć (reklamy sie w telewizji skończyły xD), trzymajcie sie cieplutko i cześć :***

3 komentarze:

  1. Ja też chceeee glany!


    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaaaa, moja glaniara! <3
    Teraz będziesz miała takie nieponiszczone, w porównaniu do moich :P

    http://uuleczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy trzy glaniary *_________________*
    jak super <3

    A tak przy okazji to cię otagowałam, zapraszam ;*
    http://paaatrycjaa.blogspot.com/2012/11/chciaabym-powiedziec-ze-zostaam_11.html

    OdpowiedzUsuń