piątek, 2 listopada 2012

Brak pomysłu na notke, więc może Minecraft

Nie wiedziałam co dzisiaj napisać (a chciałam coś dla Was napisać) wiec chce wam troche popisać o jednej z moich pasji jaką jest gra Minecraft. Pewnie większość z Was ją kojarzy. Tak na pewno jest to gra wyobraźni jak kiedyś ktoś to napisał. Dają Ci jakiś świat, a ty sobie człowieczku rób co tam chesz. Ludzie naprawde potrafią wymyślać zajebiste fajne budowle. Po paczcie sobie np na to:

























Ten ostatni wyjątkowo mi sie podoba ;)

No, mieliście kilka przykładów co ludzie potrafią wykombinować i stworzyć. Niektórych naprawde podziwiam. Tworzą naprawde niesamowite budowle. Ja tam jestem raczej amatorką.

No i to chyba na tyle co miałam wam do przekazania, trzymajcie sie cieplutko i cześć :**

P.S.
Myśle, że kiedyś jeszcze wróce do tego tematu ;)



 A teraz zostawiam was z piosenką którą cały dzień dzisiaj śpiewałam ;D



4 komentarze:

  1. Mój brat jest fanatykiem tej gry ;) Osobiście, sama nigdy w nią nie grałam.

    Dziękuję, że skomentowałaś mojego bloga.! ;*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje Ty dziecko minecrafta! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak niektórzy mają talent co do tworzenia, choć mnie ta gra nigdy nie kręciła podziwiam tych ludzi.

    Obserwuję ;p
    Oczekuję tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka :3
    Chodź nie gram w mincecrafta :D
    + obserwujemy ?:)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń