poniedziałek, 28 stycznia 2013

Szkoła :P

Pierwszy dzień szkoły po feriach? - Przetrwany xD Może nawet nie było tak źle. I w sumie to sie nawet wyspałam, a do 3 nad ranem czytałam Pamietniki Wampirów. ;3

Byłam dzisiaj po lekcjach w bibliotece i wypożyczyłam sobie dwie książeczki. Jedna była właściwie bardzo króciutka i już ją przeczytałam ^^. Bardzo fajna polecam, a nosi ona tytuł "Dziewczynka tańcząca z wiatrem". Kiedyś o niej słyszałam, chyba nawet jeszcze w podstawówce czytali na jakimś zastepstwie jej fragment. I akurat sobie leżała na wystawce to właściwie czemu nie wypożyczyć?
Opowiada o trzynastoletniej letniej dziewczynce której życie zmieniło sie pod wpływem wypadku. Od tego czasu musi jeździć na wózku inwalidzkim. Stała sie niepełnosprawna, a książka pokazuje jak musi się do tego przystosować.
Dodam jeszcze tylko, że autorka jest Katarzyna Zychla, mieszkanka mojego rodzinnego miasta ;)

Kończe. Trzymajcie się cieplutko i cześć :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz