niedziela, 3 lutego 2013

Znowu Pamiętniki.

Cześć, witajcie! Dzisiaj znowu o Pamiętnikach Wampirów, wiec mojej kochanej Uleczce, pewnie nie zachce sie nawet przeczytać notki, tak jak to było ostatnio xD.
Chciałam tylko powiedzieć, że po przeczytaniu już dwóch pierwszych ksiąg i zaczęciu trzeciej jestem pod wielkim wrażeniem. Wielkie brawa dla autorki - Pani L. J. Smitch.
W serialu kończe już drugi sezon i też jest cudowny, wielbie <3

Największym zaskoczeniem było dla mnie, jak wielkie są różnice pomiędzy książką, a serialem. Ogólnie to właściwie jedno z drugim nie ma wiele wspólnego według mnie.

Właściwie to podziele się z Wami swoimi wrażeniami tak dogłębnie i całkiem, kiedy już skończe czytać pozostałe dwie księgi. A więc narazie tylko tyle, czyli właściwie nic ciekawego.

Trzymajcie sie cieplutko i cześć :****


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz