czwartek, 28 lutego 2013

Seriale

Dzisiaj taki luźny temat. Ogólnie ostatnio coraz rzadziej oglądam telewizje, ale dzisiaj napisze Wam o serialach, którymi kiedyś się interesowałam, albo oglądam do teraz.
Oto one:
  • Pamiętniki Wampirów
  • Dr. House (tylko sporadycznie jakieś powtóreczki oglądam)
  • CSI kryminalne zagadki Miami
  • CSI kryminalne zagadk NY
  • Bones [Kości] ( to i 2 nad tym to już właściwie nie oglądam, bo zawsze siedzie przed komputerem jak lecą :P)
  • Głosy (to już chyba nie leci nawet, w każdym razie ja nie widziałam)
  • Rodzinka.pl
  • Ja to mam szczeście (to tylko czasami oglądam)
  • M jak Miłość (to tylko jak wracam ze szkoły i zdąże na powtórke)


I to chyba na tyle co sobie do tej pory przypominam, jak widzicie zbyt dużo tego nie ma :P
Kończe, trzymajcie się cieplutko i cześć :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz