sobota, 1 czerwca 2013

Dzień dziecka!

Życzę Wam wszystkiego dobrego z okazji naszego wspólnego święta!
Jeżeli o mnie chodzi, to jak na razie dzień mija mi dobrze, obudziłam się koła 14, do 15 kończyłam czytać 2 część Maximum Ride i nikt mi nie zawracał głowy, że przydałoby się już wstać, jak ja to kocham <3
Zeszłam na dół i zostałam powitana życzeniami przez rodziców i prezentem od nich. Dostałam słuchawki do komputera z mikrofonem, bo w poprzednich działała już tylko jedna słuchawka. W poniedziałek mam też dostać kolejny prezent, a będą to dwa ostatnie tomy Pamiętnika Stefano oczywiście <3
A jutro mam nadzieję, że wybiorę się na koncert Enej, bo mają grać w mojej miejscowości.

A tak poza tym to jeszcze tylko ten tydzień i Zielona Szkoła, a już w ten poniedziałek przyjeżdża do mnie na jedną noc niemka z wymiany międzyszkolnej, czy jak to tam sie nazywa, nie mam pojęcia jak dziewczyna się nazywa, kim jest, właściwie nic o niej nie wiem, także będzie ciekawie xD

I jeszcze jedna miła niespodzianka z dzisiaj,

KICAŁKOWY VLOG BUNNY KOU ;3


Zostawiam Was z tym filmem

Trzymajcie się cieplutko i cześć ;***

 Ask ;3
Cytaty z Paiętników Wampirów

No i coś jeszcze, mój kanał na yt ;)
YouTube 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz