czwartek, 26 grudnia 2013

Święta, no i... prezenty!

A więc jak tam moi kochani po świętach? Ja się objadłam na cały rok, ale jak to tak odmówić pierogów, haha <3 Mam nadzieję, że Wy też spędziliście tą gwiazdkę w miłej, rodzinnej atmosferze :)

A co do prezentów, co dostaliście?
To co ja otrzymałam od kochanego "Świętego Mikołaja" jest niżej, dużej niespodzianki nie było, bo  większość rzeczy sama sobie wybierałam :D ( przepraszam za jakość, ale nie mam jakiegoś super sprzętu, tylko telefon... ;p ) ( Aaa, no i tak, większość zdjęć robiłam w łazience, bo tam było dobre światło xD )


Kilka ciuszków :3



Kosmetyki oczywiście też muszą być!
(naklejki na paznokcie, lakiery do paznokci < które w sumie nie miały być prezentem, ale babci mi je oddała :) >, dalej eyeliner w pisaku, żel i peeling, krem do rąk i zestaw z perfumą i żelem pod prysznic z playboya)



I z rzeczy bardziej hmm... technicznych? Są słuchawki.
W sumie nie wiem czy przydadzą mi się, bo przyzwyczaiłam się do tych, które mam teraz, no ale... To był jeden z tych prezentów, o których nie wiedziałam, drugim był zestaw playboya :)



I oczywiście książki <3
Co łatwo przewidzieć, oczywiście o wampirach :D




I to wszystko na dziś, trzymajcie się cieplutko i cześć ;***

Kamyczek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz