niedziela, 5 maja 2013

Wracam?

Cześć, witajcie kochani!
Po przeczytaniu notki u mojej Ulgi <3 tak mnie wzięło żeby zajrzeć w to miejsce i coś w końcu napisać. Sensownego, bądź nie ;p

Majówka ;3
W środę u mnie z Ulicą wspomnianą wcześniej, oraz Iką i Siutsonem ;* "Robiliśmy" plakat na coś tam z fizyki xD. Przez cały dzień napisałyśmy na brystolu 4 wyrazy: energia, mechaniczna, kinetyczna, potencjalna xD.
Czwartek znowu z Uleczką <3 łaziliśmy po mieście, byłyśmy na huśtawkach, żarliśmy wate cukrową, hamburgery i jakieś zmrożone kolorowe coś do picia, a potem jeszcze było łażenie z fochniętym Kozem ;p
W piątek nowy odcinek TVD <3 I Elena odzyskała człowieczeństwo. Ale jak ktoś lubi PW to odsyłam do mojej stronki, a nie będę się tu o tym rozpisywać ;p Link: Cytaty z Pamiętników Wampirów ;3 
Sobota cała w domu, przesiedziana na kompie. I like it <3
A dzisiaj koło 12 pojechałam do Zielonej Góry na giełde, a potem po sklepach. Z zakupów jestem dosyć zadowolona. Trzy pary butów: czerwone sandałki na koturnie, kremowe balerinki z kokardką i takie jasne jakby trampki. Plus jeszcze kapcie - japonki. A z ciuchów to: Jano niebieską koszule w kratke, białą bluzke z czarnym kołnierzykiem, białe bolerko z rekawem 3\4 i niebieską koszule nocną w białe groszki ;) Do domu wróciłam jakoś po 18 i włączyłam komputer. Musze się jeszcze spakować i dokńczyć posadzkę z wielokątów foremnych na matematykę ;p
A Wy co robiliście w majówkę?

Trzymajcie się cieplutko i cześć ;**

Ask ;)

2 komentarze: