niedziela, 9 grudnia 2012

Witam po Mikołajkach, jak tam u Was, co dostaliście, ja praktycznie same słodycze i perfumy i kubki xD. Mój barek jest pełen pysznych czekolad, chipsów, ciastek, pierników, PIANEK <3, pierników i w ogóle nie wiem czego tam jeszcze nie ma ;). Poza tym u mnie cała masa śniegu :/. A to niby dopiero początek, przynajmniej tak mówili jak oglądałam pogode :P.

Co by wam tu jeszcze pwiedzieć? Ostatnio wciągnęłam sie znowu w "Minecrafta na obcasach", znaczy oglądam ogólnie Madzie, regularnie jak nagrywa filmiki, ale sie nudziłam nie miałam co robić i tak sobie pomyślałam, że nie oglądałam wszystkich odcinków jeszcze od samego początku, no to zaczełam wczoraj i tak sobie pacze :D. Teraz akórat oglądam odcinek po raz drugi, bo już kiedyś na niego paczyłam :D
O prosze to jest dokładnie to :D.
Poza tym gadam jeszcze teraz z Magdą (właścicielką tego bloga: http://tu-i-tam.blogspot.com/), która mi opowiado o dziwnej książce którą musi teraz czytać. A książka ta nosi tytuł: "dzienniki gwiazdowe" możecie sobie obczaić ;)


Okej na dzisiaj to koniec trzymajcie sie cieplutko i cześć :****



1 komentarz: